Google Ads
Online marketing
Bovenaan in Google? Gericht zoeken naar klanten uit jouw doelgroep? Dat kan met Google Ads. Door verschillende campagnes, advertentiegroepen en advertenties aan te maken met zoekwoorden die aansluiten op een pagina binnen jouw website kun je klanten binnen trekken die over gaan tot conversie. Google Ads kun je ook gebruiken om meer naamsbekendheid te genereren, of meer bezoekers naar je website. Laat mij je helpen met het opzetten van je Online Marketing via Google Ads en genereer meer bezoekers en/of conversies.
Google Analytics
Is Google Analytics al gekoppeld aan je website? Dan betekent dit dat Google al informatie heeft verzameld over de doelgroep van jouw website. Althans, informatie over de bezoekers die je website in het verleden hebben bezocht. Google weet bijvoorbeeld: De leeftijd, het geslacht, locatie, website geschiedenis, of er gebruikgemaakt wordt van een computer, tablet of telefoon, etc.… Met deze informatie kunnen we per zoekwoord, of advertentie automatisch meer gaan bieden (binnen je budget) voor de personen waarvan het behoort tot je doelgroep. Je advertenties worden dan sneller getoond aan deze doelgroep, waardoor de kans van slagen op een extra bezoeker of zelfs een conversie vele malen groter is. Op deze manier betaal je minder voor je advertenties en krijg je er meer echte bezoekers voor terug. Dit verhoogt niet alleen je CTR (Click-Through-Rate), maar scheelt je ook kosten in klikken door personen die niet tot je doelgroep behoren en je website weer verlaten. Google weet alles, laten we daar gebruik van maken!

Google Ads Specialist
Spixels is Google Ads specialist. Dit betekent dat de basis examens zijn afgelegd en specialisaties zijn erkend. Zo is er voldoende kennis in huis om dieper in te gaan op de materie en je campagnes naadloos af te stemmen op jouw doelen om het gewenste resultaat te krijgen.
Meest gekozen!
Google Ads Starter
€ 347,- per maand
Als starter begin je hier. Zo kom je erachter hoe rendabel adverteren is.
Minimaal 6 maanden om resultaat te kunnen zien.
Google Ads Premium
Vanaf: € 750,- per maand
Hier wordt het echt leuk. Met op maat gemaakte afbeeldingen en een pakket dat voor jouw bedrijf is gemaakt gaat iedereen je herkennen.
Google Ads Starter plus:
Minimaal 6 maanden om resultaat te kunnen zien.
Wil je meer weten?
Ieder bedrijf heeft zijn eigen specifieke doelstellingen. Daarom is geen enkel Google Ads campagne hetzelfde en heeft iedere aanpak een eigen strategie nodig.
Samen komen we erachter wat jouw bedrijf nodig heeft succesvol te adverteren in Google.
Wat ga ik voor je doen?
Naast het opzetten van je Google Ads account zet ik ook de campagne voor je op, stel ik de advertentiegroepen in en voeg ik je zoektermen toe. Natuurlijk worden ook je advertenties zo effectief mogelijk geschreven om jouw product of dienst te promoten. Je budget en maximale kosten per klik worden ingesteld op basis van je behoeften. De extensies zoals je telefoonnummer, contactgegevens, sitelinks, etc. worden ook ingesteld. Zodra de campagne draait hou ik jouw hele account in de gaten en krijg je maandelijks een overzichtelijk rapport met de voortgang van je advertenties. Advertenties worden minimaal dubbel uitgevoerd, zodat de slechtlopende advertenties geoptimaliseerd kunnen worden.
Google Ads Extensies
De Google Ads Extensies mogen niet ontbreken in een ijzersterke campagne. Deze extensies verschijnen onder je advertenties en nemen zo meer ruimte in beslag op het scherm van de zoeker. Hoe meer ruimte je opneemt, hoe meer je opvalt!
Conversies met ROI
Je wilt graag conversies genereren met je website? Bijvoorbeeld inschrijvingen op je nieuwsbrief, het downloaden van je e-boek, je producten verkopen? Dit kun je eenvoudig bijhouden met Google Ads Conversies. Spixels kan je ook helpen bij het implementeren van de conversie code op de juiste landingspagina (niet inbegrepen bij het abonnement). Google houd vervolgens bij aan de hand van de verzamelde Google Analytics gegevens wie, wat en waar een conversie heeft gegenereerd. Bij een minimum van 15 conversies per 30 dagen kunnen we ook een CPA toewijzen. Dit betekent dat we kunnen zien wat iedere conversie kost en hier een budget aan hangen. Vervolgens worden de advertenties doelgericht getoond aan personen waarvan het verleden laat zien dat men vaker tot aankoop over gaat. Dit betekent minder kosten en meer ROI (Return Of Investment). Dat wil toch iedereen?
