Conversie

Website reviews

Reviews verzamelen voor je website: zo doe je het

Van mond-tot-mondreclame naar digitale reviews Met mond-tot-mondreclame ben je afhankelijk van anderen. Jouw klant moet toevallig in gesprek zijn met iemand die ook op zoek is eenzelfde soort dienst...
Content is King message on paper in old typewriter

Van bezoeker tot klant met content

Fase 1: val op en spreek je doelgroep aan Fase 1 bestaat uit content, content en nog eens content. Content schrijven houdt in dat je kennis deelt. Dit is...
Wooden blocks with magnet icons pull a person in a row blocks. Recruiting and search talent workers

Genereer meer leads met leadgeneratie

Wat is leadgeneratie? Leadgeneratie is een woord dat in ‘marketingland’ vaak wordt gebruikt. Het omvat eigenlijk alle activiteiten die je toepast om potentiële klanten te benaderen én aan jouw...
Website Check

Waarom jouw bedrijf een website check nodig heeft

Wat is een website check precies? Van de term ‘website check’ of website audit word je misschien niet direct heel enthousiast. Het klinkt een beetje saai en eigenlijk weet...
a room with seven doors to choose

De menustructuur van je website bepalen: zo doe je het

Een goede menustructuur draagt bij aan de gebruikerservaring van jouw bezoekers Als een bezoeker op jouw website komt, beslist hij of zij binnen een paar seconden of ze het...
Enterpreneur exchanging his idea for investors money

Customer lifetime value: wat is het precies en waarom is het belangrijk?

Wat is customer lifetime value (CLV) precies? Veel klanten zullen tijdens hun leven meer dan één aankoop doen bij jou als bedrijf of ondernemer. De kans is namelijk groot...
spixels-sven-kersten-kantoor-1-1600x1067-compressed

Wel of geen stockfoto’s: de do’s en don’ts op een rijtje

Foto’s voor je website Uiteraard wil je dat jouw website blijft hangen bij je bezoekers. Die kans is het grootst wanneer je originele content én afbeeldingen plaatst. Het gebruik...
van bezoeker tot klant

Van bezoeker tot klant met je verkooppagina

3 fases waar bezoekers doorheen gaan tot ze klant worden Het is nou eenmaal een feit dat mensen door verschillende fases gaan voordat ze overgaan tot aankoop of actie....
homepage

5 tips voor een goede homepage

Waarom een goede homepage belangrijk is Je kunt maar één keer een eerste indruk maken, zorg er dan ook voor dat deze goed is! Als je website te rommelig,...
Scroll to Top
Sven Kersten

Sven Kersten

Beschikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur.

9:00 uur ben ik weer online!

Sven Kersten
Hey 👋
Wat kan ik voor je doen?
WhatsApp