Online marketing blog

Online marketing blog 1

De algoritme-updates van Google: zo werkt het

De meeste mensen hebben er een haat-liefde verhouding mee: de algoritme-updates van Google. En dat geldt ook voor de laatst aangekondigde update van 18 augustus 2022. Voor sommigen levert het …
Online marketing blog 1

Conversie optimalisatie: onmisbaar voor iedere online ondernemer

Conversie optimalisatie is de optimalisatie van je website en de klanten of leads die je daarmee binnenhaalt. Conversie optimalisatie wordt ook CRO genoemd: conversie ratio optimalisatie of in het Engels …
Online marketing blog 1

In 5 stappen de ideale website laten maken

1.  Wensen: weet wat je wil zien op de website Dit is de basis van het hele proces: een uitgebreide intake. Denk goed na over wat je terug wil zien …
Online marketing blog 1

10 Belangrijke On-Page SEO Tips voor je Website

Wat is een zoekterm? Een zoekterm is een woord of zin die de inhoud van je pagina samenvat. Het is wat je potentiële klanten in hun favoriete zoekmachine zullen typen …
Online marketing blog 1

Waarom privacy gerichte analytics de toekomst worden

Privacy gerichte analytics worden steeds populairder. En dat is niet gek. Je hebt het namelijk vast al eens gehoord: de rechtszaken van Google in Europa omtrent gegevensverzameling. De conclusie hieruit …
Online marketing blog 1

Reviews verzamelen voor je website: zo doe je het

Van mond-tot-mondreclame naar digitale reviews Met mond-tot-mondreclame ben je afhankelijk van anderen. Jouw klant moet toevallig in gesprek zijn met iemand die ook op zoek is eenzelfde soort dienst of …
Online marketing blog 1

Van bezoeker tot klant met content

Fase 1: val op en spreek je doelgroep aan Fase 1 bestaat uit content, content en nog eens content. Content schrijven houdt in dat je kennis deelt. Dit is de …
Online marketing blog 1

Genereer meer leads met leadgeneratie

Wat is leadgeneratie? Leadgeneratie is een woord dat in ‘marketingland’ vaak wordt gebruikt. Het omvat eigenlijk alle activiteiten die je toepast om potentiële klanten te benaderen én aan jouw bedrijf …
Online marketing blog 1

Waarom jouw bedrijf een website check nodig heeft

Wat is een website check precies? Van de term ‘website check’ of website audit word je misschien niet direct heel enthousiast. Het klinkt een beetje saai en eigenlijk weet je …
Online marketing blog 1

De menustructuur van je website bepalen: zo doe je het

Een goede menustructuur draagt bij aan de gebruikerservaring van jouw bezoekers Als een bezoeker op jouw website komt, beslist hij of zij binnen een paar seconden of ze het interessant …
Online marketing blog 1

Customer lifetime value: wat is het precies en waarom is het belangrijk?

Steeds meer bedrijven en organisaties realiseren zich hoe belangrijk een goede klantrelatie is. Niet voor niets wordt er steeds meer gekeken naar de cijfers die te maken hebben met klanttevredenheid, communicatie en de ‘klantreis’. Op basis hiervan krijg je als organisatie een goed beeld zodat de customer lifetime value (CLV) bepaald én verhoogd kan worden! Maar wat is de customer lifetime value nou precies en waarom is het zo belangrijk? In deze blog vertel ik je er alles over.
Online marketing blog 1

Wel of geen stockfoto’s: de do’s en don’ts op een rijtje

Foto’s voor je website Uiteraard wil je dat jouw website blijft hangen bij je bezoekers. Die kans is het grootst wanneer je originele content én afbeeldingen plaatst. Het gebruik van …
Sven Kersten

Sven Kersten

Beschikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur.

9:00 uur ben ik weer online!

Sven Kersten
Hey 👋
Wat kan ik voor je doen?
WhatsApp